Αυτό που πιστεύουμε για τον εαυτό μας γίνεται η πραγματικότητά μας. Πιστεύω πως ο κάθε άνθρωπος, συμπεριλαμβανομένου και του εαυτού μου, είναι 100% υπεύθυνος για το καθετί που του συμβαίνει στη ζωή του, είτε καλό είτε κακό. Κάθε άνθρωπος δημιουργεί τις εμπειρίες του με τις σκέψεις και τις αισθήσεις του. Οι σκέψεις που κάνουμε και τα λόγια που προφέρουμε δημιουργούν τις εμπειρίες μας.